Samen herinneringen ophalen?

Meld je aan!

Nog één keer door die gang. Nog één keer in dat lokaal. Nog één keer samen lachen om vroeger. Iedereen met een band met de locatie is welkom.
Fijn als je je aanmeldt. (n
iet verplicht)

Stevensbeek - Nog één keer open

15.00 - 20.00 uur

meld je hier aan

We nemen mee...

Verplaatsing onderwijsactiviteiten

De verplaatsing van alle onderwijsactiviteiten van Stevensbeek naar Boxmeer markeert het einde van een tijdperk, maar niet het einde van wat deze plek voor duizenden mensen heeft betekend.

Want Metameer Stevensbeek is meer dan een gebouw. Jarenlang is hier geleerd, gewerkt, opgebouwd, geprobeerd, gelachen, overlegd en geïnnoveerd. Stevensbeek was een plek waar collega’s onderwijs vormgaven, leerlingen zich ontwikkelden en een eigen cultuur ontstond. Alle geleerde lessen, innovaties en ervaringen nemen we natuurlijk mee naar de andere locaties.

Nog één keer

Dit gebouw zit vol herinneringen!

Erick Loermans

Waar kunnen wij jou mee helpen?