Metameer Stevensbeek
Nog één keer open
Op vrijdag 29 mei opent Metameer Stevensbeek nog één keer haar deuren. Tussen 15.00 en 20.00 uur zijn (oud-)leerlingen, ouders, (oud-)medewerkers, omwonenden en andere belangstellenden van harte welkom voor een allerlaatste ronde door de school.
Samen herinneringen ophalen?
Meld je aan!
Nog één keer door die gang. Nog één keer in dat lokaal. Nog één keer samen lachen om vroeger. Iedereen met een band met de locatie is welkom.
Fijn als je je aanmeldt. (niet verplicht)
Stevensbeek - Nog één keer open
15.00 - 20.00 uur
We nemen mee...
Verplaatsing onderwijsactiviteiten
De verplaatsing van alle onderwijsactiviteiten van Stevensbeek naar Boxmeer markeert het einde van een tijdperk, maar niet het einde van wat deze plek voor duizenden mensen heeft betekend.
Want Metameer Stevensbeek is meer dan een gebouw. Jarenlang is hier geleerd, gewerkt, opgebouwd, geprobeerd, gelachen, overlegd en geïnnoveerd. Stevensbeek was een plek waar collega’s onderwijs vormgaven, leerlingen zich ontwikkelden en een eigen cultuur ontstond. Alle geleerde lessen, innovaties en ervaringen nemen we natuurlijk mee naar de andere locaties.
Directeur Erick Loermans heet iedereen van harte welkom: “Dit gebouw zit vol herinneringen. Op 29 mei zetten we de deuren nog één keer open, zodat iedereen een laatste ronde kan maken, oude verhalen kan delen en tegelijk kan ervaren hoe het onderwijs hier nu is. We nemen afscheid met trots en met een warm welkom voor iedereen die zich met Stevensbeek verbonden voelt.”
Nog één keer
Dit kun je verwachten
• ontmoetingsplekken door de hele school;
• rondleidingen door het gebouw;
• foto’s en herinneringen uit verschillende periodes;
• demo’s en activiteiten;
• muziek, een drankje en ruimte om bij te kletsen met oude bekenden.