Metameer Jenaplan

Afgelopen week stond voor een deel van onze leerlingen in het teken van de uitwisseling. Onze derdejaars ontvingen hun uitwisselingspartners van het Kantgymnasium in Leipzig. We hadden een leuk programma samengesteld; zo deden we een fototocht door Nijmegen, bezochten we Amsterdam in Motion en het Paleis op de Dam, reisden we naar Scheveningen en Den Haag waar we zelfs tickets hadden voor het Mauritshuis. De leerlingen genoten, leerden van en met elkaar over ons eigen mooie landje en zorgden heel goed voor hun uitwisselingsstudenten. Het was een zeer waardevolle week!

Groep mensen voor het Binnenhof in Den Haag.

Monument op de Dam in Amsterdamrondleiding in een museum

Jongeren aan picknicktafel

Kerk aan de gracht in Amsterdam

Bekijk meer nieuws

Waar kunnen wij jou mee helpen?