Metameer Stevensbeek

Op vrijdag 29 mei opent Mezzo Metameer Stevensbeek nog één keer de deuren voor het publiek. Tussen 15.00 en 20.00 uur zijn (oud-)leerlingen, ouders, (oud-)medewerkers, omwonenden en andere belangstellenden van harte welkom voor een allerlaatste ronde door de school. Nog één keer dat lokaal binnenstappen. Nog één keer samen lachen om verhalen van vroeger. Voor onderwijs zoals het nu is.

Nog één keer door die gang. Nog één keer in dat lokaal. Nog één keer samen lachen om vroeger.

Iedereen die zich verbonden voelt met de locatie is welkom. Fijn als je je aanmeldt (niet verplicht).

Meld je hier aan!

In dit gebouw is jarenlang geleerd, gewerkt, opgebouwd, geprobeerd, gelachen, overlegd en geïnnoveerd. Stevensbeek is meer geweest dan een verzameling lokalen en gangen. Het was een plek waar collega’s samen onderwijs vormgaven, waar leerlingen zich ontwikkelden en waar in de dagelijkse praktijk een eigen cultuur is gegroeid.

Directeur Erick Loermans heet iedereen van harte welkom: “Dit gebouw zit vol herinneringen. Op 29 mei zetten we de deuren nog één keer open, zodat iedereen een laatste ronde kan maken, oude verhalen kan delen en tegelijk kan ervaren hoe het onderwijs hier nu is. We nemen afscheid met trots en met een warm welkom voor iedereen die zich met Stevensbeek verbonden voelt.”

Bekijk meer nieuws

Waar kunnen wij jou mee helpen?